Äter köttbullar och makaroner för 2a veckan i rad, yäyäyä.




Hej kompisar! Idag gick jag in i en dörr. Helt ärligt, precis som i
sådana här filmer där alla töntar gör bort sig ni vet. Rätt passande
alltså. Iallafall, såhär var det;

Där gick jag i skywalken på skolan helt ovetande om vad som
komma skulle... studerade min förbannat fina cykel genom de
enorma glasrutorna när PANG, plötsligt en dörrjävel smackar mig
i nyllet och knäskålarna :(:( Förbannat roligt men också en aning
pinsamt. Jaja, som vanligt är det jag som bjuder på skrattet.

Som grädden på moset fick jag cykla hem i spöregnet. Ännu
värre var att vi hade skolfoto idag, såg som vanligt ut som skit.

HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR (L)(L)(L) /Sandra

Kommentarer
Postat av: carran

re : SÅ HIMLA SNÄLL DU ÄR SANDRA!!!

tack!!!!! detsamma!!

2010-09-15 @ 17:54:38
URL: http://carranjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0