what's up with that?! MY HAND THAT'S WHAT!

känner att det börjar bli en trend för mig att alltid
skriva ett blogginlägg under foto&webb-lektionerna.
fast idag håller vi faktiskt på med något som kommer
bli askalas tror jag. vi har fått till uppgift att ta minst
5 egna bilder, sen kanske ta några andra från internet
eller något, sen göra en bild av alla dom. lärarnN
visade en fotograf som vi skulle inspireras av, vilket
jag blev! oh jääämarns (yäyäyä) vad kul det verkar
vara! hade typ tänkt mig bilder som liknar typ coraline,
vilket egentligen är väldigt outsider-aktigt, men jag gillar
verkligen omgivningen i den filmen. den är mysig på
någon vänster.



såg dessutom att helena blomqvist (fotografen) har
gjort cd-omslagen till anna ternheim. galet fina
bilder har hon helt enkelt! så om jag har kirrat detta rätt
nu är det bara att sneaky klicka på bilden och sneaky kolla
på hennes awesome bilder.

nu ska jag fortsätta med det jag höll på med: ingenting egentligen.
hane si bra ni, he ha då jaa! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0