ibland lönar det sig..

.. att inte vara tillräckligt nörd och pluggis att
ha snabbmatte! nu på torsdag på blockena ska
dom tydligen ha matteprov medan vi har review-
writing, vilket betyder att dom kommer att få göra
det sen på tisdag- och torsdaglektionerna, vilket
betyder att vi får SOVMORGON! yäyäyä!

jag vill bara avsluta med att jag ska gifta mig med
dan, han (och hans underbara grimas som han gjorde
precis) är för epic. nej, skämt åtsido, hans pickadoller
är awesome. (giggity) jag hoppas att ni verkligen
inte misstolkar det, vem vet, men ni måste ha sett
honom för att förstå, kära läsare.

nu ska mitt medvetande gå tillbaka till lektionen. adjö! /L



true story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0