i need proof before I dare to open this so I've prepared a quiz for you




(trodde faktiskt på fullaste allvar att det var jag och maria på
första bilden!!)

har fortfarande källkritik, slutar dock om 20 minuter.
dock så vet jag inte varför jag ens är på lektionen eftersom
jag inte gör nånting. eller ja, om man inte räknar med att jag
sitter på msn och lyssnar på hästpojken, hehe.

sen blir det att gå till vasaplan och ta bussen till mamma.
nedrans cockerspaniel att det inte var fredag idag. trodde
det verkligen för ett tag sen, men sen kom jag tillbaka
till verkligheten. men IMORGON råkar det vara fredag. då
blir det att se film med klassen på Folkets Hus och sen dra till
nördmaling och chilla. he låt nääijs.

slutar tydligen nu, ha det askalas dudes! /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0