hej nördar

så hälsade maria till mig för nån sekund sig. det
värms i hjärtat. eller i alla fall över knäna eftersom
datorn ligger där.

idag har det varit no lessons at all eftersom vi har
temadag = droger. ganska nice faktiskt. och om
några minuter ska vi samlas i aulan för något jag
inte vet vad det är och efter det slutar vi. pretty
näijs om man frågar mig. fast det behöver man
inte göra eftersom jag redan sagt svaret! sneaky...

nu ska jag drrra mig nerför trappan och sen dra
vidare in till aulan. sedan blir det att dra hem till
mammas lägenhet och chilla. later, alligator! /L


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, händer ikväll då? :P

2010-10-18 @ 14:27:27
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0