is there ever gonna be enough?

min. nedrans. dator. har. kraschat.
så klassiskt. så klassiskt JAG rättare
sagt. har nu en fetare, fulare, klumpigare
OCH segare (om det nu var möjligt, vilket
det tydligare var) dator än mig gamla.
tur att jag bara ska ha den i en vecka. hade
blivit crazy annars. den ryms inte ens i min
väska! helt galet! eller ja, det stora facket
har jag inte testat än, men datafacker är
alldeles för litet. helt enkelt inte okej.

nu ska jag och mitt medvetande återgå till
min sista lektion för dagen. dan kom förövrigt
liiite för nöjt in i klassrummet. snacka om
face på honom! så galen. så rätt!



såg denna underbara film med mamma igår. gud
vad länge sen det va man såg den! 10 år sen, typ.
gosh. såg också the spiderwick chronicles. så. bra.
film! helt galet! se den, den va jättemysig på nått
sett. lite weird, men vad kan man säga om mig?

/LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0