i am you, you are me, together we make a perfect charlie

gillar att jag har fått den på hjärnan nu när 2 folkzzz
i klassen la ut den på vår klassblogg. men det uppskattas
för fulla muggar med glögg i. gillar också att jag sagt
det uttrycket typ 5 gånger på en kvart..

såhär ser min plan ut nu:
1. ser massa awesome avsnitt av dr&sm (se förgående
inlägg av mig för att förstååå) medan jag väntar
på s&m.
2. se sedan pelle svanslös
3. efter det julens hjältar
4. eventuellt allrams höjdarpaket om det går att 
se. för övrigt är det typ bara jag och maria som gillar
den julkalendern, men what can i say?

nu ska leta reda på sandra. baj baj! /L

PS! jelp katen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0