hon vet inte vad hon känner för, känner för.

faen vad mätt jag blev på pannkakor efter
jag kom hem efter att spelat med bandet.
men guess what? är sugen på något riktigt
gott nu. men nej, jag ska inte snaska i mig
något för 1: jag måste hinna klart med
fotoprojektet, 2: jag ska sluta med sötsaker
och 3: köket ligger för långt bort. illa.

s-k-ö-n-t var det i alla fall idag att kunna sova
bort halva dagen när man egentligen skulle
kliva upp före tuppen för att släpa sig
vidare till skolan. bara 2 dagar kvar. yäyäyä.
nu måste jag fortsätta med det jag höll på
med så jag hinner lämna in det. /L

ps. gillar att våra filmer vi gjorde igår med
min mobil va så awesome att min mobils
batteri tog livet av sig. härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0