hej hå, bara 2 dagar kvar!

snart börjar juhuhuulkalendern och här
sitter en överexalterad linnéa som sitter
och tittar på dieselråttor och sjämansmöss.
saknar gamla goda tiden.. BTW! helt
crazy!! jag var bara TVÅ ÅR (!?!?!?!) när
mysteriet på greveholm sändes, ändå minns
jag nästan hela skitet! då var det en sjujäkla
bra julkalender måste jag bara säga!

fick ett sms imorse (när jag låg och sov
i min varma, sköna säng medan alla andra
var i skolan, yäyäyä) att dan var sjuk idag.
som jag alltså. fast jag ska till skolan imorgon,
vilket jag hoppas på att han inte ska. och så
hoppas jag att jag har svenska eller historia,
vilket jag tror att jag har, så man slipper ha
det. och så hoppas jag en sista gång att han inte
har kirrat någon vikarie. DÅ blir jag klad hest.

nu ska jag fortsätta nörda en av dom ~*mest
awesome
julkalendrar evah*~. you heard me!

lyfter på hatten och tackar för mig.  /L

Kommentarer
Postat av: sandriz

ÅH ÄLSKAR DIESELRÅTTOR&SJÖMANSMÖSS! (L)

och ja, jag kommenterar vår egna blogg. lolfniss

2010-11-29 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0