den lilla staden fick knappt ett farväl

har precis kommit tillbaka efter att ha varit
i stora studion och fotelifotat på foto&webb.
kom på att man borde fota i den lilla studion
någon random dag. ska sno med m&s också.
ni vet, those poeple are my chocolate babezz.

snart rullar bussen hemåt och jag, maria
och sandra kommer tydligen att feta oss med
skumma tomtar och marabou som sandra
har hittat på gatan. nooot. eller man vet ju
inte riktigt med sandra...

nu ska jag fortsätta med att.. rulla tummarna
och roa mig med internet. jag vet inte.
det blir kul i alla fall! yäyäyä.

över och ut, gott folk. /L



bilder från corona. smög oss in.. skoja. eller?! nämen det var
halloweenparteeeey och vi var ligitsterna från "a clockwork orange".
nej, jag har inte sett filmen. + att våra käppar va alldeles för korta.
totally fail, men samtidigt totally awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0