jag vet vad jag veet...

     ... jag göör vad jag kaaan, jag är
     sanningens, saaanningens man!

har engelska just nu och klart som korvspad
(som för övrigt inte är speciellt klart, enligt
mig!) har jag glömt mina hörlurar i någon
ficka antar jag. det var verkligen inte trevligt
eftersom jag hade tänkt passa på att se jul-
kalendern och lyssna på musik. fast lika bra
det, blir mer aktiv på lektionen utan..

btw så var jag verkligen the fastest and the
most furious ever i morse! helt sinnes vad
det gick undan! hade tänkt kliva upp 1½ h
innan bussen gick så man kunde duscha i
lugn och ro (och för att jag är motsatsen
till fast and furious egentligen när det gäller
att ducsha) men icke sa nicke, snoozade visst
lite för länge och råkade somna om. men
if you're just as awesome as i am, hinner man
duscha i alla fall än om man har en 40 min
på sig. visst, det var mycket tid, men inte
när det är mig vi pratar om!

och nu känns det som om jag har upprepat
mig x antal gånger och att jag lägger mer energi
på detta inlägg än engelskan. så, klart slut
från mig, pottsorkar! /L



varför är denna bild så himla roande egentligen?
jo, eftersom den är pure awesomeness.. 'nuff said

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0