När jag var ett surikatbarn. När han var ett surikatBAAAAARN!

Snart, efter lunch, då, dåå, DÅÅ! Då slutar jag!
Hur kalawesome (som tydligen alla säger nu) är
inte det på en skala??? Till och med jag vet inte!
Men, som vanligt, måste man ändå stanna kvar
i skolan. Låter otroligt lockande. Eller? Men eftersom
jag har Lejonkungen 3 på datorn kommer jag kunna
säga "kul iaf" och vifta med händerna i luften.
Vackert, så vackert..

Men nu har vi svenska. Kära Isa och Linnea i klassen
har skrivit ut 100 st enkäter som vi senare ska dela
ut i klasser. Låter inte det lockande? Nej. Inte enligt
mig i alla fall. Känner mig otroligt slö idag. Sover
alldeles för bra hos mamma. Vill bara ta bussen
tillbaka dit och sova.

Och på tal om att sova hos mamma! Igår när jag hade
gått och lagt mig och somnat (vilket inte tog så lång tid.
GOSH så bra man sover där!) så ringde plötsligt min
mobil som jag ställt på halv sju. Men när jag kollade
på klockan så var klockan 22.00?! Hur går det till sig?
Gillar också att jag somnat innan klockan tio. Manligt.

Men nu ska jag springa efter I&L som försvann mot
Narnia. Farväl, ädla riddare! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0