one night to be confused, one night to speed up truth

har precis klivit innanför dörren och kokat en
portion med härliga nudlar i mammas lägenhet.
ni skulle sett vilken tur jag hade idag, förresten!
trodde verkligen inte att jag skulle hitta några
vita byxor/leggings/shizzle idag som jag ska till
corona, men helt plötsligt hängde det ett par
vita jeans för 150 kr på reahyllan! sedan när jag
passerade renmarkstorget på väg till vasaplan
kom precis den buss jag skulle ta farandes, som
på beställning. helt perfa! känns nästan som om
det är min lyckodag (peppar, peppar, ta i trä... fail).

nej, nu ska jag jäsa ut lite. ha en lika awesome kväll
som jag hoppas att jag får! :D / the king of the world
aka Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0