lågan slocknar utan tändstickor

jag vara busig, ja?! fick lite sovmorgon
och skippade engelskan. värt. nämen seriöst,
snart mördar jag min mobil, styckar den i flera
delar och doppar bitarna i flytande kväve
och slår sönder dom med en hammare
efter det. låter som en plan... hmm..

hade ställt klockan på 5 så jag kunde
snooza och hinna duscha, men nej, nej, det
ringde istället en kvart innan bussen gick.
how fun is that? me don't likey. för övrigt
gillar jag att jag ställer klockan två timmar
före bussen. men vad kan man säga, det
är mig vi pratar om.

nu ska jag vara snäll mot mannen i den
epic mustaschen som vi har som mattelärare
och jobba i boken. gick inte så bra förra
lektionen, hehe. over 'n out. /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0