It's only teenage wasteland.


För er som har lika förbannat tråkigt som jag kommer
nu här en lista på allt jag gör just nu (och ja, jag är en
kvinna och kan därför göra många saker samtidigt!!
):

- Lyssnar på min gamla partypartydans lista
- För att orka renskriva filosofiuppgiften
- Läser bloggar om och om igen, ingen uppdaterar.
- Nyser (har ingen dammsugare, så det är dammigt)
- Fryser
- Vänder och vrider på mobilen stup i kvarten, inga
  nya sms, nepp inte den här gången heller.
- Funderar på att skolka imorgon, bara för att. Men 
  tro mig. Det kommer jag minsann inte göra.
- Undrar om det är värt att kliva upp från sängen
  för att äta en mandarin? Mest troligt ja.

Såja. Sen gör jag minst hundra miljarders siljarders
saker till.

T.ex. att vara taggad på att se film... eller typ Chuck.
Men det får bli en annan gång. Nu ska jag renskriva
filosofiuppgiften så att jag inte får sen inlämning.

Mvh Sandra


UPDATE! KLAR MED FILOSOFIN YÄYÄYÄ, har bara
hundra andra läxor men VEM I HELVETE BRYR SIG.
Nu ska jag se första avsnittet (s2) av Misfits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0