dress up for love now

lyssnar på min gamla lista och blir förvånad
över låtar jag har där. har jag ens hört dessa
innan jag la in dom? jag vet inte och den gåtan
kommer förbli olöst. för jag vet att jag addar
låtar som jag inte hört bara för att ha dom där
och för att någon annan låt med det bandet är
bra. vem vet, kanske dessa olyssnade låtar är
bra? vem vet inte du, vem vet inte jag.

känner mig otroligt... gud vet vad. väntar
på sandra som har filosofi men får icket svar
på varken msn eller sms. porque? jo, för
att hon är tydligen inte lika bamf som jag och
sneaky svarar på sms än fast man har lektion.
tsk, tsk, vilken skam.

nu blev det XX som spelas i mina öron och
jag ska hitta på något att göra i min väntan
på lilla sandra. dan gick precis förbi mig.
varför blev inte han modell med sin underbara
catwalk? ännu en fråga utan svar. touché. /L



nu är dieselråttor och sjömansmöss (som för övrigt
tydligen spelas upp 2 avsnitt per dag nu i kaffan!!) 
avklarad. så nu blir det att vänta på julens hjältar-
dvd-samlingen isa håller i sina klor. pelle svanslös
ska jag försöka klämma in också. härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0