So you ask for my opinion, well, what is there to say?

aj, aj, pirater!
har nu suttit här i en och en halv timma och försökt
få tag på elsa och hitta fina låtar man kan spela och
sjunga på min kusins bröllop, men icke sa nicke.
elsa är helt enkelt lost in the pancake och låtarna
likaså. men det är bara att kämpa vidare, gott folk!

och imorgon är det politisk debatt ï skolan. sicken tur
att man är så otroligt insatt i politiken... (notera punkterna
och föreställ er att jag säger detta i ett väldigt
sarkastiskt tonfall) men det är ju alltid bra att vara med
och lära sig lite! hoppas jag..

nej, nu blir det att dra på mig pyjamas och dricka en kopp
choklad innan jag går och lägger mig. hane gött! /linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0