I bet this is what they call hardcore living.





Billys pizza (eller ja, egentligen är det väl min pizza tekniskt
sätt) är just nu i ugnen. Jag har en marabou i kylskåpet,
som lär få vänta där ett tag. Vad jag också har i min lägenhet
är en hel jävla karta öl. Sattann, det är dock lillebrors. Han
ska förmodligen slagga här ikväll, röja jävel på 5ive ska han
också göra. Skandal........

Ikväll jobbar jag, pirattema och hela faderullan är det också.
Bli inte förvånad om jag inte kommer hem ikväll, kanske har
blivit kidnappad av enbenta galningar. Ni märker väl. Tills dess,
ha en fin kväll. (Hoppas på att Daniel&Linnéa går vidare idol f.ö!)

med mycket kära hälsningar från er kära, kära vän
som hoppas på att få skriva till er ännu en gång


sandra.

Kommentarer
Postat av: Ramona

sv: Tack, vad snällt! :) ja, det är ju ett ganska tufft beslut, haha. Men jag tror jag håller mig till det ljusa ett tag framöver, sen får jag se vad jag känner för :)

2010-10-08 @ 17:31:19
URL: http://missramones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0