honey won't you let me in




Tjena mittbena. hohoho. Vaknade kl 13:00 idag. Förjävla skönt.
Jobbet gick helt okidoki igår och jag blev faktiskt inte bortrövad
av pirater men däremot blev jag en själv. Jämarns asso! Så nu
ska jag segla de sju haven runt så räkna inte med uppdatering
från mig. hähä skojiz.

Nämen, ikväll är det jobb igen så det blir en sen kväll! Imorgon
blir det plugg med Carran! Blir awesome. Taggar nästa helg så
himla mycket, men inte helvetesprovet på fredag (NK!)
Aja hejsvejs /sandra


ps! en rolig grej som hände igår på jobbeeh, en kille kom fram
och sa: "vad gör en så fin tjej som du på den där sidan, du ska
ju vara där ute och dansa!
" blev lite glad i hjärtat då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0