Jag har sett för mycket, det blir bara sämre.


Vill lägga mig gråtandes på golvet som ett litet barn.
Kanske skulle det kännas bättre, kanske inte.

Läxorna är alldeles för mycket nu. Jag har försökt
hålla mig positiv och vara stark. Men nu orkar jag
faktiskt inte mer. Ångesten är tillbaka.

Men nu är det faktiskt såhär att jag är nitton år.
Under mina nitton år har jag lärt mig att alltid ta
tag i det jobbiga. Så nu gör jag det, går och köper
mig lite godis (trots att jag blir tjock men WTH)
och gör läxa. NU JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska dessutom bajsa i tanten som snodde min tvätt-
tids brevlåda. Nä skoja, men jag hoppas det är ledigt
nu iallafall. Behöver tvätta...


Fy vilket neggo inlägg men det är sånt man får ta,
imorgon åker jag till Barsele och DÅ ska jag fan vara
glad! mvh sandra fucking highlander som klarar ALLT

Kommentarer
Postat av: you-know-who

hahahaha det låter som om tanten snodde din tvättids brevlåda, alltså att din tvättid hade en brevlåda. okej, jag är för road! som för lite i natt! kommer däcka hela vägen till barsele xD

2010-12-10 @ 10:17:09
URL: http://smlrunume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0