men bara när du inte hör vågar jag säga så

tänkte att man kan ta och avsluta den "lilla"
pausen vi har haft nu.
jullovet är över för ett tag sen och skolans första
vecka är avslutad. och imorgon är det måndag,
vilket betyder att en ny vecka påbörjas. yey...
man känner verkligen entusiasmen i luften... eller?
hmm... låt oss fundera på detta ett tag.. nej!
vet inte ens om jag ska släpa mig till skolan imorgon.
tror jag kommer få den där influensan som alla verkar
få. damnit! ville hellre kunna säga "f*ck the flow" och
vara frisk när alla andra är sjuka. he vort ju trevlit!
kanske man också borde skriva något om jullovet
kom jag på. för mig, Linnéa oh Mighty, har det lätt
varit det bästa lovet som jag kan minnas! lazerdome
med dom bästa kompisarna in da wörld, bästa julklapparna
på julafton och lätt mysigaste nyårsaftonen hittills! + en
massa annat som blir för mycket att skriva ner. gosh
vad kult det ha varit! klockers, som emelie skulle sagt.
nej, nu ska jag fortsätta med läxan. låter lika roligt som
det är kan jag lova. god eftermiddag, mina damer och
herrar. / Linnéa Da Boss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha gilla!

2011-01-16 @ 19:05:06
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0