linnea. 16. fortfarande nordmaling.




ja, tyvärr måste det stå fortfarande. men som sandra har
gjort ska jag också presentera mig; jag är en lite större liten
tjej som är ganska mycket tokigare och också ganska snäll.
(haha, sandra; "du ska alltid vara värst")

nej, fina kvällar på sandras tak med  en varm kopp choklad och
mina bästa vänner och musik är en av alla bästa saker jag gillar att
fördriva tiden med. dock går dessa stunder alldeles för fort,
så någonting jag vill uppfinna här i livet är en fjärrkontroll som
kan kontrollera tiden. vore inte det perfekt?

nu ska jag och sandra bara peppa det tredje kortet, den tredje
musketören och vår bästa vän maria att skriva lite om sig själv
också. adjö, gott folk. /linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0