like a candle in the light, that's how i found you

fredag. sista dagen. äntligen! faktiskt så
är det första veckan jag är här 100%. yäyäyä.

nej, sen blir det att fara hem, öva på bröllops-
låtar hemma hos samuel (yeah, you heard me!)
och efter det blir det förhoppningsvis att chilla hemma.
ska upp före tuppen imorgon, jagelijaga med lilla
papsen. jag vet, ni behöver inte säga det. jag är
hardcore, ja..

sen får man peppa söndag!! :D ska försöka flytta
in hos mamma i staaan vilket kommer bli awesome.
flytta till stan = chilla med gnomiehomie-sandra 24/7.
that's how i roll.

aja, borde fortsätta vara aktiv på lektionen. 50 min
kvar, woho! (...) nu säger jag farväl och fortsatt
trevlig dag. /lajnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0