"det som inte dödar, det härdar"

ja, det var just dom orden jag sa innan jag gick in
den vassa kanten på diskmaskinens lucka med
smalbenet. och bara några minuter senare skulle
jag spela piano och gick rakt in i trumpallen med lilltån
och trillade över pianot. ja, aj kanske är det rätta ordet
för idag? eller vad vet jag?

imorgon bär det av till umeå för ännu en skoldag på midde.
efteråt ska jag och sandra ta en tvärtur på stan och hör
och häpna! efter det ska jag ringa mig käre bror så han
kan köra mig till ålidhem så jag får ta reservnyckeln till
mammas lägenhet! lilla jag flyttar äntligen ut! i alla fall
på halvtid. =) nu ska jag fortsätta peppa morgondagen
med den bästa sandra i hela världen. god kväll! /L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0