better comeback...

- jag ska döda dig tills du inte lever längre!
- jag ska döda dig tills du är död!
Oh snap!

för det första vill jag bara säga att mitt internet
är cp-segt. ville bara att ni skulle få veta det. och
för det andra är jag pretty bored. också viktigt för
er att veta. detta kan leda till ett ganska random
och oförståeligt inlägg, i'm just saying.

ignet speciellt har hänt idag. red, kom hem till
mo (kunde det inte ha stått umeå där? snälla?) och
satte mig framför tvskärmen som visade en kass
version av new moon. var sjutton kan dvd:n ha tagit
vägen? men that's life.. eller låt mig omformulera;
that's me. kan verkligen inte hålla reda på saker.
inte ens mig själv ibland.

nu ska jag fortsätta lyssna på musi och peppa för
att klara ännu en vecka i skolan. hane! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0