they're telling me to take it like a man, take it like a man, well fuck them!

sitter här och äääter frukoost! eller nej, men åt
nyss middag och är proppmätt! hujedamej! snart
blir det att packa det lilla man har här hemma och
dra vidare in till stan.

köpte förresten inte ett par hantlar till matte. det blev
en skjorta istället. eller ja, han fick en kavaj och 2
skjortor, men ena från miiig! det sved i plånboken
kan jag säga! inte för att den var speciellt dyr men
det är bara i början på månaden och så mycket man
vill ha! men jag ska vara en duktig flicka och bara köpa
det jag behöver. (klapp klapp på huvudet)

nä, nu måste jag ta tag i den osynliga kragen jag har
runt halsen och rulla vidare. adjö kära läsare! /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0