like a boss

har precis skrivit klart MeKu-provet som min kära
vän maria ska ha senare idag, hehe. men det gick
faktiskt bra tror jag. satt och pluggade som bara
den igår så bäst för lärarrnN att han ger mig minst
ett vg, det tycker jag faktiskt att jag förtjänar!

sen blir det samhällskunskap. kommer foe shoe få
tillbaka provet som gick käpprätt åt skogen, men man
kan ju inte alltid få vara bäst, måste låta dom andra
glänsa ibland (okej, don't flatter myself...).

efter skolis blir det att dra hem till mamis lägenhet
och sova. eller vem vet, kanske hittar på någonting
annat. vore ju smått crazy men man vet ju aldrig
med mig.



ps. ladda hem nyaste msn igår. alla smileysar är fucktards.
passar väl mig antar jag. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0