I'm flippin burgers, you at Kinko's straight flippin copies

fick nyss veta att jag hade fått se den svenska
björnstammen när dom spelade på corona om
dom inte hade den dumma regeln att man MÅSTE
vara 18 år. mamma hade tydligen ätit där på
corona och såg att dom skulle spela, tänkte på
mig och gick och fråga om jag hade kunnat se
dom för själva musikens skull med hennes närvaro,
men nej, det gick inte. vilket sög. d*se rent ut sagt!

+++ att jag tror jag snart blir galen!! ska lämna in
det enskilda arbetet i källkritik imorgon och har bara
skrivit om 1 källa av 3. inte ok för fem öre. men imorgon
ska jag skippa min sovmorgon jag har (aoch!!) och
fara till skolan tidigare för att nörda källkritik på bibblan.
komme tyvärr inte åt NE här hemma, vilket också
suger d*se. nu blev jag aggressiv här, men det får
ni ta helt enkelt. kommer förmodligen vara på
bättre humör imorgon eftersom... DET ÄR SISTA DAGEN
FÖRE LOVET! :D okej, tanken gjorde mig glad igen.
PEPPAA FÖR SJUTTSIKEN! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0