I was average but I don't mind

sitter nu i en av fatboysen i skolan bibbla i väntan
på att s&m ska sluta. visst, skönt att inte ha något
b-språk (orkar verkligen inte fortsätta med franskan
och vill inte trycka in ÄNNU ett språk i mitt överfulla
huvud), men ibland kan det bli lite långtråkigt. men nu
har jag i alla fall en dator i knäet, iställer för att
tragiskt sitta och spela på mobilen i en timma. så
denna dator får ett litet, litet + i kanten. dock
regerar fortfarande minussidan ganska rejält..

nä, snart dör datorn. efter jag har gett dens batteri
en värdig begravning (soptunnan nästa!) så ska vi
dra ut på stan och chilla. hane kalasbra! /L.



ps. jag älskar skolans internet. it's literally the fast and the furious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0