för hon flyger iväg som ett pappersflygplan

ska nu försöka mig på photoshop igen. ett +
med foto&webb är att man lär sig sånt, men
ett ganska stort - är att alla andra är typ
mycket duktigare! lite pinit att redovisa det
man gjort. men jag tane som n man å fortsätt
ve de ja gör!

hade btw sovmorgon till nu. gillar att jag bara
börjar direkt på morgonen två gånger nästa
vecka. skulle gärna ha det så resten terminen
också, he vort ju int lite awesome.

har källkritiksredovisning idag. kände mig otroligt
duktig igår som kunde nästan allt utantill när jag gick
igenom det jag skulle säga! jag duktig flikka, jah!

aja, nu borde jag fortsätta med ps, ska bli en jävel
på det förstår ni! g'day mates /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0