easy peasy, japanesey

kom precis till sandras lägenhet där hon står och
lagar mat i den lilla kokvrån i hennes lilla lägenhet
som är pretty awesome. och innan det var alla vi
ettagluttare i valhalla och kollade på nykeln
till frihet. har sett den så många gånger och kommer
se sen så många gånger till. den är så brrrra!

senare blir det att dra på stan och köpa något fint
till min bror som fyller myndig på måndag. funderar
på att köpa ett par hantlar som revenge för dom han
gav mig på julafton för några år sen. vad sägs om det?


för er som inte fattar bilden; jag planerar på att sno hantlarna
och själv bli muskelberget. what's up with that? MY HAND THAT'S WHAT!

ps. klaga inte på mina ben, orkade inte lägga energi på dom... :(

love /L.

Kommentarer
Postat av: Isa

Haha, så himla sneaky och epic!!! XD

2010-10-08 @ 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0