i just want to burn the sun with you

hade utveckligssamtal idag, så vi slapp skolan.
fett väääääärt. var sedan med när mamma och
pappa köpte den första julklappen idag. (eller var
det verkligen den första!??!?! föräldrar...)
huvvaligen vad tiden går fort. känns som om det
var bara ett litet tag sen man började skolan.
hemska tider.

btw så har jag totalt failat. det första jag gjorde
i morse. HUR LYCKAS JAG EGENTLIGEN?!?!
när jag sträckte på mig knastrade det hemskt
i nacken och nu kan jag knappt titta åt vänster.
sånt suger. verkligen.

nu ska jag försöka koppla in kameran till datorn
och sen drömma sött som hunden min ligger
och gör utanför min dörr. faktiskt otroligt
roande att titta på. adjö, kära vänner. /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0