i can't seem to see straight

ibland gör man saker man inte borde
göra, fast det ändå känns bra för
stunden. sedan kommer ångesten..

otroligt djupt, men det är inte så allvarligt
som man kan tro. jag har bara insett
att jag hade kunnat få 4 timmars sovmorgon.
borde ha chilledillat med s&m på kvällen och
sedan traskat hemåt för att ta en lååång
härlig sovmorgon. men vem orkar gå tre mil?

obs-obs-obs!! det är stilbytardag idag på
skolan! :D så rätt. och jag är och maria är
så rätt uppklädda! nördar. 'nuff said.. eller
inte! har skjortan instoppad i jeansen som
är alldeles för korta, hängslen och fluga (<3)
och dom hetaste nördglasögonen man kan ha.

förövrigt gillar jag tjejen i bibbland som just
gjorde ett sånt vlogginlägg som amanda-var-det
hade kunnat göra. så fel (och det blir inget "så rätt"
efter det, so touché, grrrlfrieend!).

nu ska jag fortsätta med mina skoluppgifter
som ska in idag. har inte ens börjat. så lockande..



true story. /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0